آموزش آنلاین بازی کردن Black Ops با روش revOps
 
sina
اموزش انلاین بازی کردن
 
 

توجه: ممکن است بعد از اجرا کردن exe. ها کمی طول بکشد تا صفحه ی لوگین پدیدار شود! و ممکن است که بعضی مواقع بعد از Connecting ارور Call of Duty Black Ops Server is currently Unavailable... بده! پس اگر با این ارور مواجه شدید از بازی خارج شده و دوباره تلاش کنید(Fetching Stats نشانگر کانکت شدن سالم شماست)

نکته: برای بازی کردن مد Zombies، ابتدا باید بازیکنان هم دیگر رو توی یه سرور داخل Multiplayer ببیند. این برای این است که اسم بازیکنان مورد نظر در قسمت Recent Players نمایان شود(جهت Inivite)! سپس در داخل مد Zombies، هاست مورد نظر بر روی Private Match کلیک می کند، و به بقیه ی بازیکنان Invite می فرستد(از قسمت: Friends/Recent Players)! سپس دیگر بازیکنان باید Invite یا همون دعوت نامه رو توی قسمت Friends/Game Invites ببینند و Accept را بزنند! بعد از این که همه داخل Lobby حاضر شدند Host بازی را شروع می کند! به همین راحتی.
 

توضیحاتی در مورد بخش مولتی: قسمت مولتیپلیر بازی Black Ops یک بخش کاملاً متفاوت با سری MW هست! در Black Ops ما می توانیم Custom Class های خود را به طور خیلی جالب ادیت کنیم! مثلاً می توان رنگ شیشه و خود Scope یا همان Red Dot خود را تغییر دهیم و یا شکل های بسیاد جالن و خنده دار مانند را به جای نقطه در آن بگذارید! به علاوه، Black Ops دارای ظرفیت سرور خیلی بیشتر از بازی های مثل Mw2 و Mw3 است!(32 نفره رو که خودم دیدم)! من به شما دوستان توصیه می کنم که این بازی را به هیچ وجه از دست ندید.

توضیحاتی در مورد بخش Zombies: قسمت محبوب و جذاب Zombie مد، یکی از پر طرفدار ترین مد های سری CoD هست!شما در این مد جالب باید تا می توانید زامبی بکشید و زنده بمانید!
ویژگی های بخش Zombies:
- امکان خرید اصلحه های مختلف و Upgrade کردن آنها
- ظرفیت Co-Op تا 4 نفر
- امکان فعال کردن انواع Trap ها و Auto Sentry ها!
- و هزاران ویژگی ارزنده ی دیگر
من دوباره به شما توصیه می کنم که بخش زامبی این بازی رو هم به هیچ وجه از دست ندید!

 

مد های بازی:
- Team Deathmatch: همه می دونن چیه! دو تا تیم میوفتن به جون همدیگه

-Search & Destroy: یک مد بسیار پر طرفدار که فک نکنم نیازی به تعریف داشته باشه! یه طرف باید بمب بکاره، یه طرف هم باید بمب رو Defuse کنه!

- Free-For-All: یک مد شیر تو شیر که بنده توش تخصص دارم ! هرکی به هرکی ترین مد این بازی!

- Domination: در این مد نسبتاً خوب، در زمین بازی 3 تا Base وجود داره که با کپچر کردن هر کدوم به تیم امتیاز میده!

- Demolition: یک مد بسیار جالب و شبیه Search & Destroy که دو رانده می باشد و هر راند به تمام اعضای یک تیم بمب داده می شود و باید Bomb Site های تیم حریف رو بترکونن! تیم حریف هم باید مقابله کنه!

- Sabotage: یک مد بسیار جالب که در آن بمب در وسط زمی نقرار می گیره و هر تیم باید اونو بر داره بعد بدو بدو بره Bomb Site تیم حریف رو بترکونه!

- Headquarters: یک مد خسته کننده(به نظر من) که در آن باید دو تیم یک Headquarter را تسخیر کنند! تیمی که HQ را تسخیر کرده بعد از مرگ تا زمان معینی Respawn نمی شود!

- Capture The Flag: یک مد جالب که هم Rush و هم Camp در ان مهم است! در این مد هر تیم باید پرچم تیم حریف را دزدیه و به پرچم خود برساند! با این کار یک امتیاز برای تیم ثبت می شود!

- Sharpshooter:
یک مد بسیار بسیار جذاب! در این مد هر 45 ثانیه به همه ی پلیر ها یک صلاح Random داده و باید با آن یکدیگر را بکشند! می توان گفت یکی از باحال ترین مد های Black Ops هست!

- Stick & Stones: یک مدی است که اسمش شبیه سنگ، کاغذ، قیچی ه ! در این مد هر پلیر یک Crossbow، یک Ballistic Knife و یک Tomahawk دارد و باید یکدیگر را با این چرت و پرت ها نفله کنند !

- One in the Chamber: یک مد FFA مانند هست که هر پلیر با یک Pistol با یک تیر و یک Tactical Knife باید سایر پلیر ها رو بکشد! با هر کیل، یک تیر به پلیر قاتل داده می شود!

- Gun Game: در این مد به هر پلیر یک Pistol داده می شود و با هر کیل اسلحه ی پلیر یک درجه بالاتر می رود و پیشرفته تر می شود! این بازی تا آنجایی ادامه دارد که یک پلیر با آخرین اسلحه پلیری را بکشد.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sina و آدرس sinasefvaty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1